Facebook Durum Sözleri

Merhabalar;
TeknoWin okuyucu, takipçileri ziyaretçileri bu konuda Facebook durum sözlerinden paylaşımda bulunacağım. Bazen durumunu anlatmak için ilham 😎 arayan arkadaşlar için  bir kaç fikir oluşturmak , aradığınızı bulmanız dileğiyle TeknoWin Sunar
Dön'de bir bak arkana. Gitmez dediğin kaç kişi yanında ?
Bir insanı yalanlarla kazanmak yerine doğrularla kaybetmeyi tercih ederim...
Seviyorum seni dedi. Güldüm.. Sevsen şu an sen ve ben değil bizdik derdim..Sustu... Sustum
İçine attıkların kaderindir içinden atamadıkların ise kaderin...
Yorma kendini; hayatına eşlik etmek isteyenler senle gelsin "C. Bukowski"
Oysa seni bir dine bağlanır gibi deyil,kendi özgürlüğümü sever gibi seviyorum.
Güneş, gündüz doğar gece batar sen olmadan canım yaşamak neye yarar
Bu saatten sonra şifresiz wifi olsan bağlanmam artık sana
Mutlu insanlar; Herşeyin en iyisine sahip insanlar değil, Sahip olduklarını kaybetmeyecek kadar çok sevenlerdir.
Yalnızca bir kez yaşıyorsun. Fakat doğru yaşarsan, sadece bir kez yaşamak yeterli. Mae West
Sevgilinin lütfunu gördüğünüz zaman sevmek kolaydır..Peki ya kahrını görünce de sevebilir misiniz.
Bir insanın akıllı olmasına birşey dediğimiz yok .Yeter ki, aklını başkalarına kabul ettirmeye çalışmasın.
Kimse göründüğü kadar iyi, anlatıldığı kadar kötü değildir.
Sözün seni böbürlendirdiği an sus, Susman seni böbürlendirdiği zaman ise konuş.
Sevgiler sahte , insanlar kahbe , hayatınız plan , alayınız yalan!
Mutluluğu tatmanın tek çaresi onu paylaşmakdır (Byron)
Yabancı bir şarkı gibiyim dinleyenim çok; anlayanım az...
Akmayan çeşmenin testisi olmaz. Sen ne kadar adam olursan ol düşenin dostu olmaz...
Ben seni deli gibi sevdim, sen beni deliyim diye sevmedin
Gülerseniz, herkez güler. Ağlarsanız tek başınıza ağlarsınız.
Bir tatlı aşk gülüşü özledi gözlerim, ve sen hangi alemde hangi düşlerde isen gel, çünkü gülüşünü özledim
Sana geliyorum mevsimlerin koynundan. Bir elimde umutların, Bir elimde yüreğim, Gülüşlerine geliyorum yaralı ırmakları aşarak. Bu yolculuğun sonunda; Ya yıldızları dolduracağım saçlarında, Ya da aydınlıkları bırakacağım karanlıklarına. (bunu yazan kişinin hayal gücü nirvana'ya ulaşmış 😅)
Kadınlar erkeklerden çok yaşar. Çünkü onların karıları yoktur.Bernard
Nasılda ziyan olup gidiyor Onsuz günler.. ve ben haberi olmaksızın bitiyorken.
Niye hep kırmızıdır Aşk şiirleri ve niye kanarlar yazarken çünkü şairler kalemlerini yüreklerine banarlar.
"Şerefsizim seni seviyorum" dedi.Hangisine inanacağımı şaşırdım.
"Aşk" tipi cezaevinde, müebbet hapis yatıyor kalbim!
Son nefesimde sen derken Yanımda olur musun? Yazdığım en son aşk şiirinin kahramanı Canım sen olur musun?
İnsanlar hep konuşur Çünkü hayat senin tasası onlarındır.
Dünya güzel olsaydı eğer doğarken aglamazdık, Yaşarken temiz yaşasaydık ölürken yıkanmazdık.
BELKİ BİT GÜN DUYARSIN DİYE Bu nasıl sevgi? Bu nasıl tutku? Bu nasıl özlem? Ne zaman gözlerini görsem bir çoğalıyorum, bir eksiliyorum
Cennete gitmek isteyenlerin Cehenneme çevirdiği bir dünyada yaşıyoruz.
Burnum akıyor dediğimde kolunu uzatan bir sevgili istiyorum. (😆)
Mesele ölmek değil yeğen! Mesele iz bırakabilmektir Nerede olduğun değil, kiminle olduğun önemlidir.
Çıkmıyoruz ama konuşuyoruz işte ilişkinin en güzel dönemi.
Yavaş yürüyor olabilirim, ama hiç geriye doğru yürümedim...
Fazla söze gerek yok bugün varsın yarın bir ihtimal.
Herkez çok seviyorsa bu gidenler kim. kardeş
Bir yıldız gibi kayarım hayatından, yapabileceğin tek şey dilek tutmak olur
Hani çok su verince ölürmüş ya çiçekler.. Birisini de çok sevince bırakıp gidiyormuş meğer.
"Sen benden daha iyilerine layıksın diyen sevgili;" O zaman bul tanıştır öyle git. (😅)
"Dikkat et ama'larla beni kaybettin, keşkelerle kendini mahvedeceksin.!"
Ne zaman seni adam yerine koysam yerini yadırgıyorsun.
Ben görmezden geldikçe kendinizi kusursuz sanmaya devam ediyorsunuz, aynen devam.
Ey sevgilim, nerelerde dolaşıyorsun böyle? Geliyor sen candan seven aşığın dur onu dinle. Elemi de, neşeyi de beste yapmış diline. Uzaklaşma şirin yarim "Shakespeare"
Profil resmi koyup sonra "erkekler bakmasın" diyorsunuz bu söylediğinize siz inanıyor musunuz? Nasıl milyonlarca erkeğin sizi görmesi size rahatsızlık vermiyor hangi erkeğin niyetinden eminsiniz ki?
Asalet boyda değil soyda, İncelik belde değil dilde, Doğruluk sözde değil özde, Güzellik yüzde değil yürekte olmalı be Güzelim bilmem anlatabildim mi?
Ya av olacaksın Ya da avcı Ama Asla Avı Avcıya Götüren Bir Köpek Olmayacaksın...
Hayatım ne garip...Bir yanımda mutluluk... Bir yanımda hüzün var...Ama her türlü şerefsizliğe 10 numara gülüşüm var.!
Teknoloji fena halde gelişti. Lafı buradan bir koyuyorsun ta bilmem neredeki'ne kapak oluyor.
Kadın unutmaz; sadece sineye çeker. Zamanı geldiğinde ise işini bilir.
Ben ağlarken yanımda yoksan, Gülerken gölge yapma uza.
Duvarıma bakıp da üzülenler hiç üzülmesin elbet bir gün sizinde olur. (😆)
Damatlığı giydiğimde bilin'ki ben çok mutluyumdur.
Hayatta iki konuda çok yanlış yaptım. Bir değer verdiklerim, İkincisi ise değer istediklerim...[Night Mare]
Bir erkeğin ne olacağını kadın belirler. Aşıkta olabilir, Vurdumduymaz'da..
Ben huzur aradım sen ise kusur. Şimdi bensiz kudur dur.
Günün 24 saatini facede geçiren insan faceye bağlı biridir ben ise deyilim.
Bazıları yoldan çıksa bile araziye her zaman uyum sağlarlar.
Hayatta iki çeşit insan vardır. Çok akıllı olanlar ve kendilerini Çok akıllı sananlar ya siz hangisisiniz ?[TeknoWin]
Facebook Durum Sözleri
Facebook Durum Sözleri
Not : İlerleyen günlerde devamı gelecek.

Yorum Gönder

0 Yorumlar