iOS Eski Sürümü Adım Adım Geri Yükleme

Eğer yeni iOS sürümünden memnun değilseniz, bazı sorunlarla karşılaştıysanız ve eski sürüme dönüş yapmak istiyorsanız çözümü basit. Adım adım iOS eski sürüme dönüş nasıl yapılır bakalım.


Apple iOS sürümlerini zaman zaman günceller ve bu güncellemeler bir önceki sürümden kaynaklanan sorunları giderdiği gibi bazen de yeni sorunlar çıkarabiliyor. Bu durumda da kullanıcılar eski iOS sürümüne geri dönüş yapmak istiyorlar.



Son olarak iOS 11.0.2 ve iOS 11.0.3 güncellemelerinde bazı kullanıcıların cihazlarında sorunlar ortaya çıktı. iOS 11.0.2 güncellemesi ile birlikte bazı kullanıcılar ses ve geri bildirimlerde sorunlar yaşıyordu. Bazı kullanıcılarda da telefon görüşmelerinde sıkıntı yaşanıyordu. Bu sorunun iOS 11.0.3 sürümü ile giderilmesi bekleniyordu fakat bu sorunları yaşayan kullanıcılar halen mevcut. iOS 11.0.2 ve 11.0.3 sürümlerinden kaynaklanan sorunların çözümü için 2 seçenek mevcut. Ya yeni güncelleme beklenecek ya da eski sürüme geri dönüş yapılacak. Şu anda birçok kullanıcı yaşanan sorunlardan dolayı iOS 11'den geri dönüş yapmak istiyor. Eski sürüme geri dönmek isteyenler için adım adım anlatıyorum.

1) Öncelikle bilgisayarınızda iTunes programı yüklü olmalı.

2) https://ipsw.me/ adresine giderek geri dönmek istediğiniz iOS sürümünü seçip indirin.

3) iTunes programını açıp Ana Sayfa'yı açın. Shift tuşuna basılı tutarak 'Check for Uptade' ya da 'Güncellemeleri Denetle' bölümüne tıklayın.

4) Açılan pencereden indirdiğiniz iOS versiyonu dosyasını seçin.

5) Daha sonra onaylayıp eski sürüme dönmek için güncellemeyi başlatabilirsiniz.

Cihazınızı 5 adımda eski iOS sürümüne döndürmüş oluyoruz.

Konuyla ilgili sorunlarınızı,yorumlarınızı bu yayının altında paylaşabilirsiniz.

Yorum Gönder

0 Yorumlar