Discord Müzik Kanalında Tüm Kişileri Susturma Anlatım

Discord müzik kanalımdaki kişileri nasıl sustururum, Discord müzik kanalına giren kişiler otomatik olarak nasıl mutelerim, Müzik kanalına giren kullanıcıları nasıl susturulmasını saglarım, Discord müzik kanalına girenler konuşmasın gibi.
Bu konuda çok fazla mesaj alıyorum bu konuyla ilgili sorun yaşayan gördüğüm kadarı ile çok kişi var ve bende bu konu hakkında detaylı bir anlatım yapma gereği duydum.

Bazı arkadaşlar bazı kanal ayarlarını ayarlasalar bile genede tam olarak sonuç alamıyorlar.
Bu anlatımda detaylı bir şekilde tam olarak ayarların nasıl olması gerektiğini anlatacağım.

Öncelikle Discord'da müzik kanalı ayarlarına geliyoruz ve tıklayıp kanal ayarlarını açın aşagıdaki resimde olduğu gibi
Kanalın ayarlar kısmına geldikden sonra öncelikle yapmamız gereken İzinler bölümüne gelip @everyone rölünü ayarlamak olcaktır.

Şunu belirtmek isterim @everyone tüm kullanıcıları kapsar yani extradan bir rol ayarı yapılmamış kanallar için geçerli olan ayardır.

Yanı kısa ve öz anlatmak gerekirse bir kanala extradan bir rol ayarı verilmemiş ise otomatik olarak o kanal @everyone ayarları uygular kanala bağlanan kulanıcılara.
@everyone ayarları müzik kanalı için şu şekilde olmalıdır.
Sesli konuşma izinleri kısmına gelip

  • Bağlan
  • Konuş
  • Kullanıcıları Sustur
Yukardada gördüğünüz gibi Sesli konuşma izinleri bu şekilde olmalıdır.
Yapmanız gereken tüm ayarlar bu kadar.Yapamadığınız yerler olursa yorumlarda belirtirseniz yardımcı olurum
Not : Şunu belirmek isterim kanala başka bir rol ayarı uygulayıp Ben dediklerini yaptım ve hala konuşuyorlar vs şaçma sapan şikayetlerle gelmeyin sakın.Burda detaylıca açıkladım extra bir ayar uygulamasan kesinlike kimse konuşamaz o kanalda sende başka
Önemli Not : Kendini Beğenmiş Karaktersiz Yavşak İnsanlar Kesinlikle Gelip Benden Yardım İstemesin!!!.

Yorum Gönder

0 Yorumlar