Discord Tema,Skin Ekleme,Bot Ekleme Ve Kullanımı

Discord Tema,Skin Ekleme,Bot Ekleme Ve Kullanımı Detaylı Video Anlatımı ve Önerdigimiz Discord Botlarını Bu Başlık Altında Paylaşıyorum

Merhabalar;
Öncelikle TeknoWin'de Anlatılmış olan eski Discord Müzik Botu PvpCraft  hakkında çok fazla sorun ve hatalar belirtilmişti. Bu sorun ve hataların yarısı düzeldi yarısı ise hala devam etmekte bir çok kullanıcıdan aldıgım sorunlar nedeniyle bende başka bot arayışına geçtim ve şuan kendi sunucumda da kullandığım sorunsuz stabil çalışan ve bir çok yeni özeliğe sahip 3 Discord Botu hakkında anlatım yapıcam.
Ayrıca Discord Tema,Skin ekleme Bot içerikleri kullanımı ve gereken kodlar aşağıda izleyeceğiniz videodan sorularınıza cevap bulabilirsiniz.
Not : Videodaki Anlatım Bana Ait Deyildir Mr.Sharp Nickli Bir Arkadaşın Anlatımıdır. Ayrıca Bu Detaylı Anlatımından Dolayı Teşekkür Ederiz. Küçük Sorunlarınız İçin Sitemizin Yorumlar Bölümünü Kullanın. Büyük Sorunlar İçin Discorda MareFi#2670 bu adresle bana arkadaşlık gönderebilirsiniz.

Videodaki Discord Botları ve Siteleri

Fred Boad Müzik Botu
Önemli Not : Kendini Beğenmiş Karaktersiz Yavşak İnsanlar Kesinlikle Gelip Benden Yardım İstemesin!!!.

Yorum Gönder

0 Yorumlar